سایت لاوین گالری

دیگه درآمد بالای 20 میلیون رویـا نیست!

اول از هر چیزی بهتون تبریک میگم که وارد یه شغل ایده آل و پولساز شدید که بازار کار فوق العاده ای داره و میتونه ترو از درآمد صفـر به درآمد های رویایی و بالای 20 میلیون تومن برسونه.

برای اینکه بتونین در این حوزه موفق بشین نیاز به 2 تا کار مهم دارین:

1) آموزش 0 تا 100 کاشت ناخن از حرفه ای ها

2) خرید لوازم کاشت ناخن صفر تا صد درجه یک

که قسمت دومش با ماست خیالتون از این بابت راحت و شما فقط فقط همین دو کار مهم رو پیش رو دارید تا بتونید درآمدهای بالا رو تجربه کنید؛ پس به تلاش کردنش می ارزه همین امروز اقدام کن.

خرید پکیج کاشت ناخن
همکاری در فروش

چرا پکهای کاشت ناخن لاوین: کیفیت درجه یک قیمت مناسب با هر میزان مبلغی پک  دارن

شما در فروشگاه لاوین گالری دست خالی بیرون نمیرید، چراکه ما در لاوین گالری متناسب با هر بودجه ای پکیج های حرفه ای را ارائه میدیم که این پک ها میتونن نیاز شما را برای آموزش و کار بعد آموزش برطرف کنند؛ پس یکبار تصمیم بگیرید و یک عمر از وسیله و کارهای خودتان لذت ببرید.

چرا من باید پکیج کاشت ناخن را از لاوین بگیرم؟

خرید پکیج کاشت ناخن لاوین 6 مزیت کلی داره که برای شما در تب های پایین آمده که میتوانید ببینید.

اصالت کالا

اصالت کالاها

ما برای اعتبار کسب و کارمان ارزش قائلم و با برندهای بنام و حرفه ای این حوزه در حال همکاری هستیم.

بهترین برندهای کاشت ناخن

برندهای معتبر

لاوین با برندهای معتبری چون luxe،coco،nbi،ibi،miaa و… که جز حرفه ای ها و صاحب سبک های بنام حوزه کاشت ناخن هستند همکاری مستقیمی دارد.

اعتبار لاوین

اعتبار لاوین

شما میتونید در بخش رضایت مشتری تمام رضایت های محصولات را مشاهده کنین که همکاران شما بعد از استفاده نظرشان را برای ما فرستادن  و اعلام رضایت کردن.

مورد تایید مدرسین کاشت ناخن

مورد تایید مدرسین

لاوین مورد تایید مدرسین بنام حوزه کاشت ناخن است که الان دارند با لاوین همکاری میکنند و هم اقلام موردنیاز خودشان و هم هنرجویان خودشون رو از فروشگاه لاوین تهیه میکنن.

پشتیبانی-حرفه-ای

پشتیبانی حرفه ای

چیزی که برای لاوین مهمه مشتری مداری هستش و شما از بابت پشتیبانی و خدمات دهی خیالتون راحته چراکه کارشناسان ما با صبر و حوصله به سوالات و نیازهای شما پاسخ میدن.

ارسال به سراسر کشور

ارسال به سراسر ایران

مهم نیست کجای کشور هستین چراکه لاوین به سراسر کشور ارسال داره و از این بابت خیالتون راحته که هرچی بخوایین نهایتا 3 تا 4 روزه محصول میرسه به دستتون و این یعنی حس خوب.

پکیج کاشت ناخن لاوین

پک هنرجویی و کارآموزی کاشت ناخن لاوین گالری یکی از بهترین گزینه ها برای شماست و ما سعی کردیم برای هر میزان بودجه ای که شما دارید پک های هنرجویی اقتصادی تا حرفه ای را آماده کنیم که شما در پایین میتوانید این لیست را مشاهده کنید.

متداول لوازم کاشت ناخن

سوالات متداول هنرجویان عزیز

برخی از سوالاتی که ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد را بصورت کلی در این بخش پاسخ داده ایم، که میتوانید در ادامه بخوانید.

فروشگاه اینترنتی لاوین گالری این تضمین رو به شما میده که 100 درصد تمامی محصولات ما باکیفیت بالا و درجه یک هستند، چراکه مشتری مداری و ارائه خدمات باکیفیت در وهله اول برای ما اولویت دارید به همین دلیل ما هیچوقت اعتبار خودمان را زیر سوال نمیبریم.

شما وقتی یک پکیجی را انتخاب کردید کافیه آن را به سبد خریدتان اضافه کنید و بعد اطلاعات خودتان را وارد میکنید و بعد از آن شما روی “پرداخت” کلیک میکنید و وارد صفحه درگاه پرداخت بانکی میشید و از همان جا هزینه فاکتورتان را پرداخت میکنید.

فروشگاه لاوین گالری یک کسب و کار ثبت شده میباشد و شما میتوانید مجوزهای ما را در سایت مشاهده کنید که فروشگاه ما مجوز نماد اعتماد الکترونیکی و نماد ستاد فرماندهی فضای مجازی را دارد.

لاوین به پاس هدیه و قدردانی از شما به خاطر اینکه ما را برای خرید لوازم کارتان انتخاب کرده اید، هزینه ارسال تمامی پکیج های کاشت ناخن ما با هر میزان سفارشی کاملا رایگان می باشد.

تمامی لوازم برقی کاشت ناخن قبل از ارسال توسط کارشناسان ما تست و بررسی میشوند و پس از تایید بخش کنترل کیفی لاوین به واحد بسته بندی ارسال میشود تا کالاهای شما داخل محافظ های حبابدار قرار بگیرند و بعد تحویل اداره پست شوند.

دوستان باید بدانید که تمامی سفارش های که قبل از 12 شب همان روز ثبت سفارش شوند فردا بسته شما بسته بندی شده تحویل اداره پست میشود و ارسال به تهران و کرج 1 الی 2 روز کاری و ارسال به شهرستان 3 الی 5 روز کاری زمان میبرد.

اگـه شک داری و دو دلی ...

همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید و سوالات خودتان را بپرسید تا مشکلتان برطرف شود؛ تمام تمرکز ما روی ارائه خدمات بهتر می باشد و این شعار ماست “لاوین یعنی لمس قلب مشتری”

فیلتر بر اساس شهر محصول
لاوین گالری
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید2
یدک سمباده پدیکور
یدک سمباده پدیکور گنبدی
18,500 تومان
لاوین گالری